Wednesday, January 9, 2013

Jum ke Majlis ILMU

Assalammualaikum wbt

Kepada semua sahabatku Yg dirahmati Allah...pada sahabat yg ada kelapangan mari kita sama2 mendalami ilmu agama .Pada 13 hb dirumah mama sendiri akan diadakan perkumpulan usrah anjuran Hizzib,. Insyaallah kita akan bersama2 dengan darisah dari seluruh JB.

Kuliyah bulanan di Surau Alhafiz Taman Bukit Dahlia akan diadakan pada 19hb ni.Kuliyah maghrib kali ni ada ustaz dari Kl yg datang.Muslimin & Muslimat dijemput hadir..bukan senang nak jumpa ustaz ni..selalu nampak kat TV aje.

Pada 20 hb Jan anjuran muslimah Hizbut Tahrir akan diadakan Forum Maulid "Menyambung Kasih kepada Rasulullah" 9 pagi -1 petang di Khilafah Centre JB, No 20-01,Jalan Putra 1,Taman Sri Putra.JB. Panel Ustazah Amani & Hajjah Nurul 'Ilmi .

Berminat boleh hubungi Pn Amal @ 017 747 5753

Sahabat fillah yg di rahmati Allah,
Setiap teguran bukan bermakna kita ingin menghukum seseorang..sekadar ingat-mengingatkan antara satu sama lain dan memberi peringatan buat diri sendiri. Jangan cepat salah sangka. Salam ceria..mulakan hari kita dengan Bismillah..
Ilmu kita kena cari,lebih2 lagi bimbang kita sukar atau jahil untuk menyampaikan kepada anak2 kita atau ahli keluarga kita sendiri... kalau kita tak tau atau tak faham tentang cara nak membeli roti di jusco tak mengapa sayang... jangan kita jahil tak tau bagaimana untuk menutup aurat yang betul.
Jadi kesempatan yg sedikit ini ayuh sama2 kita manfaatkan... mari kita sama2 istiqamah bertaqarrub ,kerana impian kita semua adalah Jannah... Insyaallah





























Bertemu Lagi Di lembaran Dakwah

No comments:

Post a Comment