Monday, September 10, 2012

UPSR PMR & SPM

Assalammualaikum WBH

Hari ni dah 23 syawal,masa yg begitu cepat berlalu,..teman2 raya ke rumah kita dan kita berkunjung ke open house teman2...berganti hari kejap aje dah habis sebulan kan.ni musim anak2 nak hadapi exam pulak,normal sbg ibu dan ayah kita yg rasa debaran nya..sbb anak2 nak pergi berjuang ..kena fokus..nak semua subjek kalau boleh biarlah kita yg nak kan A...harapan tinggi.

Apa2 pun anak2 dah berusaha..selebihnya kita serahkan pada Allah,tapi masih ada lagi usaha yg berterusan selagi kita masih ada..

Untuk Raudah,yg menghadapi UPSR esok mama doakan Raudah tenang dan berada dlm keadaan sihat sepanjang hari peperiksaan.Moga2 Allah kurniakan ilham yg baik pada Raudah menjawab semua soalan2 UPSR.

Kejayaan Raudah nanti adalah menjadi kejayaan buat ayah & Ibu Raudah juga.Teruskan melangkah kerana perjalanan Raudah masih jauh.




Buat Kakak Fatin dan Aliya yg akan menghadapi PMR dan SPM selamat berjaya mama ucapkan,bagi tumpuan dan sentiasa menjaga hubungan kita dgn Allah..Berdoalah setiap selepas solat fardhu dan minta lah ampun pada ibu dan ayah. Salam dan doa dari mama ....




SELAMAT BERJUANG DAN MOGA BERJAYA ANAK2 KU

No comments:

Post a Comment