Thursday, July 21, 2011

Happy Birthday adik Ajda~

Tak lama lg Ramadhan bakal menjenguk kita.mama ucapkan pada diri mama sendiri moga2 ramadhan tahun ni lebih baik dari tahun yg sebelum2 nya..amalan2 sunat kena lebih tingkat kan agi seiring dgn peningkatan usia kita.. Insyaallah.

Mama nak kongsikan sedikit Ilmu yg disampaikan di kelas ustazah Saenah pada jumaat yg lalu..
banyak kan bersedekah ,dan pastikan amalkan istighfar,baca Alquran,bnyk kan selawat dan zikrullah. Ini lah amalan2 utk jadi bekalan kita menghadap pencipta kita suatu saat nanti.

Jum sama2 kita amalkan ya sahabat2.....


Dikesempatan ini juga mama nak ucapkan jutaan terima kasih pada customer2 yg dah order produk mamahusna..sokongan kalian hanya Allah yg membalasnya..dan hari ni mama ucapkan selamat hari lahir pada adik Ajda..moga adik menjadi anak yang solehah..thanks sbb ibu Ajda dah orderkan cupcakes utk kawan2 tadika Ajda,cabaran mendidik anak sekarang sgt hebat..kalau dulu2 kita membesar cukup maka ayah tak kasi kita lapar ke sekolah..sekarang nak tarbiyah ,bg pendidikan agama,hantar tuisyen,sediakan komputer dan mcm2 menda yg kita tak ada dulu dah jadi biasa pd anak2 sekarang..itu belum lagi nak henpon branded,baju kasut semua nak branded2...Allahuakbar pening sebagai parents hanya Allah yg tau..


No comments:

Post a Comment